Denpa onna to seishun otoko!

2011-08-18 - 16:32:17

Att äta pizza och öppna nya G's Festival nr fullt av Denpa onna grejer är så meant to be.

De bästa var nog att man fick med ett kramkudde-lakan i paketet.
Så fantastiskt fint och dirty är det. Haha


Nu har jag städat lägenheten, satt upp alla våra posters lite här och var
och jag måste säga att jag älskar det. Så i helgen hade jag äntligen
tänkt visa bilder/video på hela lägenheten.
~
åh nu ska jag vara sådär jobbig och bitcha om vädret igen
men de är faktiskt jätte hett ute. Folk dör av värmeslag i Tokyo
(räknar nästan med att jag är en av dem D'': )
Jag brände mig på comiket rejält och nu flagnar jag som en gnu.
Så äckligt. Klarat mig nästan hela sommaren att inte bli bränd/brun
och så blir det såhär. Usch. Äckligt. De värsta är att jag kan inte heller
ha smink för de smälter bort och håret blir fett direkt så måste ha
det uppsatt. ÅH Låt septemer komma fort och kyyla ner mig...
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0