last days

2011-08-16 - 19:26:27
Sitter mitt inatten och pluggar järnet. Imorgon börjar skolan igen. Blä.
Men har massa cola och choklad så de får gå.
Plus att jag har saker att se framemot i helgen och i veckan~

Igår fyllde våår fantastiska Sofia år. Så de blev japanskt firande i parken,
vilket betyder massa massa alkohol,fyrverkerier,godis och fina människor.
De var en mysig kväll. Älskar verkligen hur mycket japaner bjuder på sig själva.
~
Åh allt jag vill just nu är och se nästa avsnitt av Ro-kyu-bu.
Min älskade loli-basket-anime. Tommie köpte även en japansk skolgym-outfit till mig,
som jag måste ha på mig jämt nu när vi tittar på animen. Lulzz..


btww...så fort det blir svalare ute ska jag börja träna igen.
Mååste verkligen börjaaaa åååh jag hatar väärme.
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0