geek place

2011-08-27 - 19:26:14
Hela helgen har gått åt till spelspelspeel. Plus att jag
äntligen har fått mitt account på Pottermore för beta-
testning så har hängt där massa. Hade inga direkta förväntingar
på pottermore men måste säga att jag älskar det påminner
om hogwarts.nu fast finare och roligare. Kom så klart med i Slytherin.
Så jäkla nöjd svarade helt ärligt också på hattens frågor. haha.

Här är förresten videon på lägenheten som jag lovade
förlåt för kvaliteen och att den är så kort men min mobil är något cp.

(förlåt för mina kommentarer också...)

/sara
Postat av: sofi

vad sover ni på o.O ?

2011-08-28 - 21:37:28
URL: http://soffiproppi.blogspot.com
Postat av: Sara

På våra futons (asså madrasser, de som Tommie sitter på). De är vanligt att man sover på futons i Japan eftersom man oftast bor trångt och litet. Och kan lätt rulla ihop madrasserna varje dag, dock har vi våra utrullade jämt för att vi inte har de så trångt eller har några möbler. Haha.

2011-08-29 - 12:08:11
URL: http://cherripandi.blogg.se/

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0