gamers & gaming

2011-08-09 - 19:58:29

visade aldrig resultatet av min Totoro/Noface tatuering. Här är den iaf.
Han är inte klar..tatuera den precis innan vi åkte till Japan & dum som
man är hade jag strumpbyxor på flyget som gjorde att jag inte kunde smörja
och den fastna & kleta å shit. Därför han är smått misshandlad just nu.
Men får fixar när jag väl är i Sverige igen.

Idag skulle vi till Nakano Broadway (typ mini Akihabara)
men 60% av affärerna var stängda så vi begav oss istället till riktiga
Akihabara. Shoppade hem lite goods igen.~
Min favorit shop har nämligen skaffat sig en "KEY"-våning som
jag spendera timmar på. Bästa våningen någonsin.
Påtal om KEY så har jag börjat spela Rewrite nu. Helt amaaaazing!
Jag förstår inte mycket pågrund av min dååliga Japanska men de är
är sjukt vacker endå. Tror de kommer vara mitt nya favorit Key-spel.
Fortsätta spela nu ska jag!
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0