if it's bad tv..

2011-12-12 - 18:48:14

sorry för dålig update. Men mycket händer just nu..både bra och dåliga saker..
MEN Nästa vecka har vi lov iaf. Tommies familj kommer hit då och sen kommer min nån vecka efter.
Längtar nästan ihjäl mig!! Det är vekligen känslan "you don't know what you got till it's gone".


köpte Hello Kitty "Lucky bag" häromdagen. Den var skit. Torra jävla varor.
Inte ens som underbart spacefood. Men fin påse åtminstonde höh.-

Försökte med att lägga upp en coordinate men nä.
I fortsättningen så ska jag göra rent spegeln eller låta bli/låta min man fota.

Nuuu ska jag somna till O.C, har deprimerat mig själv att se igenom skiten.
Inne på säsong 3 nu och där får det ta slut. Jag vill inte se fyran blir såå galet på slutet,
påtal om slut/galet såg finalen av Topmodel. Huur weird var inte det? Ska inte spoila men ja
charmigt med den fina klippningen. Amerikansk tv..Nej, gonatt.

Postat av: CookiePandaaa :3

Cheeeerrrriiii~ ditt hår, omc! GIEF~ <3

2011-12-13 - 21:06:07
URL: http://hoshikoneko.blogg.se/

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0