info from heart

2011-07-05 - 15:03:49
Jag ska updatera mera men man blir så trött om dagarna på grund av värmen.
Igår vare upprop i skolan och med information. Allt på japanska förstås så
ja jag förstår knappt någonting och är väldigt nervös för allt nu...haha ironi skratt.

Jag lägger upp bilder på lägenheten så småningom, har inga möbler och
det är kaos med grejor överallt. Så updaterar med bilder när de är mysigt här.
..och påtal om bilder så tänkte jag inom en snar framtid köpa mig en digital
kamera för de blir väldigt jobbigt i längden att ha med min system överallt.
Kan inte direkt "smygfota" heller med den...
Nu ska jag plugga plugga plugga för vill inte komma efter redan första dagen.....

bai~
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0