key and magazine

2011-07-13 - 17:46:55
jag vill verkligen updatera varje dag men har nästan ingen tid
tror ni förstår, menar är i mitt drömland liksom.
Plus att skolan tar upp mycket med, har läxor/test/prov nästan
varje dag..inte för jag ska klaga för börjar vid halv 2 varje dag
och har drygt 4 timmars lektion bara men endå de tar lite.


Ja hursom så vill jag berätta att jag har världens finaste pojkvän.
Han har förhandsbokat REWRITE till mig!!
Rewrite är de nyaste spelet från KEY som släpptes nyss och blev slutsålt direkt.
Jag är helt förälskad i alla Key's spel och animes
(som Clannad,Little Busters, air, angel beats!, kanon osv..)
Nu är det såhär, iprincip så får bara folk som är helt bosatta i Japan
beställa nysläppet av spelet, dvs inga utlänningar. Men Tommie fixa de åt mig endå.
Så lycklig

Sen köpte han senaste nr av G's till oss. (Fick med en hugging pillow!!)
Jag älskar mangamagazine, dels för att man kan läsa de alldra senaste
kapitlerna som inte kommit ut på nätet än och man får saker med i tidningen haha.

Nä nu blire Pretty Little Liars och True Blood.
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0