Deathly Hallows Part 2

2011-07-16 - 18:16:50

OKAY, nu har jag sätt Deathly Hallows part 2.
Skratta och grina genom hela filmjäveln. Var ett misstag att ha smink om man säger så.

Jag ska inte spoila. Men de hade med mina favorit scener så jag är nöjd.
Tycker filmen var fantastisk och är så jävla glad att de dela upp sista boken
i 2 delar (skulle velat haft 18 delar så de aldrig tog slut menmen).
Känner mig så tom. Som om en del av min själ har försvunnit.
Min barndom och uppväxt liksom..
Eftersom jag inte har tagit med böckerna till Japan (obviously) så blire att lyssna på
alla ljudböcker varje natt. Krister Henrikssons & Jim Dales ljuva röster..
Men avslutar med talen från premiären

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0