wei wei

2011-10-07 - 18:59:49

blahhh
Ikebukuro idag, Köpte upp hela Lashinbans lager med Kud Wafter doujinshis tror jag.
Ikebukuro är verkligen tjejnörd distriktet. Massa massa brudar och bögporr överallt.
Det är bara så synd att jag tydligen är mer intresserad av "killnörd" saker.. :<
-------

Efter porr-shoppingen åt Tommie & jag en underbar italiensk middag.
Sedan gick vi hela vägen hem istället för att vara lata och ta tunnelbannan,
det är verkligen jätte mysigt att vandra omkring i Tokyo på nätterna.
/sara

Postat av: Anonym

Gillar du inte yaoi??

2011-10-08 - 17:28:21
Postat av: Sara

Jo det gör jag. Det finns mycket Yaoi som jag älskar och finner helt fantastisk. Dock kan jag känna många gånger att yaoi är tjatigt,dålig story och hemsk tecknad. Jag har aldrig varit ett hyper "yaoi-fangirl". Jag spasmar inte över parningar emellan diverse serier heller. ..och när det kommer till 2D så fördrar jag tjejers utseende mer haha. Jag har hellre en porrig anime tjej på väggen än en anime kille liksom.

Plus att kill-figurer är för det mesta hemska så de är också lite därför jag föredrar tjej-figurer

Det finns dessutom större och bättre utbud av "killnördsaker" än "tjejnördsaker" i Japan.

MEN jag älskar allt, yaoi,yuri och straight hentai. Har ingen favorit utan är öppen till allt.

2011-10-08 - 18:08:23
URL: http://cherripandi.blogg.se/

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0