Pretty & V-ROCK

2011-09-03 - 17:42:37
När vi flyttade in i lägenheten så bestämde vi att inte köpa så mycket möbler eftersom de
kändes onödigt då vi bara ska va här ett år och inget kan följa med till Sverige osv..
men nyligen sålde våra grannar möbler så vi körde på med några hyllor, blev perfekt.

Så idag har jag inte gjort annat än att hålla på att fixa med dem. Älskar sådant.
Hemskt är det nog de som jag längtar mest till att göra när jag kommer till
hem Sverige. Vill verkligen ställa upp alla mina figuriner tillsammans.

Men påtal om hem, så berättade min mor & far för mig igår att de bokat resa
så de hälsar på till Nyår! Längtar tills dess. Plus att senare sen i Mars så
kommer min käraste Cookie hit också. Längtar ihjäl mig.

Imorgon ska jag på brasiliansk festival vad det nu är haha.
Men nu; choklad,cola & Blazblue.
/sara
ps.
Glömde berätta att igår bokade jag biljetter till V-rock festival i Oktober!!
Dööör hela tiden inombords, många av mina favoriter kommer dit
(L.MC,SuG,GOLDEN BOMBER,D=OUT,lynch.,Versailles,DaizyStripper, ALI PROJECT,
MUCC,Matenro Opera,ViViD bland annat!!)

plus att Michael Monroe & Black Veil Brides också ska dit. Även sveeenska
Seremedy är förband där! Helt sjukt. Verkligen min dröm. ds.

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0