Update 02012

2012-01-10 - 17:55:30
Tänkte meddela lite om livet just nuu.
Mina föräldrar åkte hem dagen före min födelsedag, lite små sorgligt men jag är ju snart hemma igen!
..Och sorligt nog också så tog de med halva vår lägenhet. Känns helt sjukt tomt i rummet nu.
Knappt några figuriner kvar, allt vi har är ett harem av Dakimakuras haha.
Idag började vi skolan igen. Men denhär gången på en ny skola. Var nervös som satan
men känns endå ganska bra efter dagens slut. Alla på skolan är kineser nästan, så vi är verkligen
"the white kidz". Men alla verkar mysiga & inte alls samma spända stämmning som vår förra skola hade.
Blir nog bra tillslut, och om inte annat så är vår resa snart slut endå här. Buhuh


Fick världens bästa födelsedagsfrukost på sängen. Cheesecake och oreos <3
Plus att jag fick finaste presenterna av Tommie, World wide love/Rydia örhängen
och Guilty Crown soundtracken. ÅÅH såå lycklig minsann.


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0