World game project/ロリポップチェーンソー

2012-03-20 - 16:30:47


Besökte klubben Shibuya Plug idag, för där hölls nämligen World Game Project.
Vi testade lite nya spel och sådant till PS3 och PSVita.
De kommande spel som jag är mest intresserad av är detta;


Lollipop Chainsaw!!! Jag spasmar redan på allt de har och erbjuda. Allt verkar vara så
f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t med detta sjuka zombie-spel! Inte nog med Suda51,musiken,röstskådespelarna
utan de kommer också finnas DLC-outfits som är från några av mina favorit animes (Highschool of the dead,Deadman wonderland,Kore wa zombie desu ka osv)Awesomeness.


Zombie-bossarna är också pretty awesome.

Nä nu vet jag i alla fall jag vad jag ska göra hela sommaren minsann, speela speeela speeela~


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0