Comiket Cosplay

2011-08-13 - 19:25:13






Japaner är bäst i värdsklass på cosplay.
Jag har drygt 30 bilder till att visa som är helt fantastiska
cosplays men här är mina favoriter. Jag laddar upp resten på fb.
(har ni mig inte på fb så tror jag de går att kika endå.)

De var förövrigt så roligt och pinsamt att fotografera cosplays.
Man måste fråga först om man får fotagrafera dem, vilket jag
knappt vågade för min japanska är så hemsk. Men hursomhelst
fungera de bra endå att bara peka och se söt ut.
De blev otroligt förvånade och glada när en "utlänning" ville
fota dem, speciellt de brudar som hade "dirty" cosplays eftersom
bara killar flockades runt dem, så när blonda lilla jag kom fram
skratta de och log och sa "Sank you" massa gånger och strikade
bästa poserna.
/s

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0