Mount Mitake

2011-08-08 - 16:43:43
Igår gick jag & Tommie upp tidigt för vi hade bestämt oss för att bestiga berget Mitake.
Mitake låg en bit utanför Tokyo så de blev lite resande men helt klart värt det!
På beget låg bland annat ett tempel,stenträdgård,vattenfall och massa annat fint.
De fanns över 80 olika stigar att vandra runt på i beget men vi höll oss på huvudleden
för att de verkade mest logiskt men sen så vek vi av en gång för att se på ett vattenfall.
Det var nog de dummaste. Fyfan nu har jag verkligen klättrat i berg vill jag lova!!
Jag höll på att kollapsa med mina små tjocka ben flera gånger. Trodde seriöst vi
skulle få övernatta i skogen..men vi kom fram tillslut.










fler bilder på fb..De var sjukt vackert och helt värt.

Har säkert gått ner 25kg efter alla 6 timmar vi spendera på berget så tänkte
att jag kan ju inte va hur smal som helst så ringde hem pizza när vi väl var hemma!
Idag har jag träningsverk och har haft vilo/sovdag och ska fortsätta med de nu med..
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0