White Premium

2011-08-25 - 17:25:45
Idag är det köpa psp spel dagen.
Fööör idag kom Black Rock Shooter The Game ut i butikerna!!
Sååå som jag har läääängtat och såklart hade jag förhandsbokat premium boxen.

fick med figma-figure,vykort,artbook,soundtrack och speltet såklart.


White Rock Shooter är så snygg. Kommer se så bra ut tillsammans med
mina andra figmas som också kommer från BRS. (hon kan byta ansikten,
positioner och så men jag orkar inte fota allt just nu.)


Som en bonus så köpte jag Blazblue - Continum shift 2 till Pspet också.

Sååå nu ska jag bara nörda mig i helgen, känner dock
att jag har förmånga spel nu att klara ut..äsch.
/sara
Postat av: Anonym

ååååhhh har velat fast den vita black rock shooter ett tag nu. Måste man köpa spelet med? Va kosta den?

2011-08-27 - 19:52:17
Postat av: Sara

än så länge kan man bara köpa figman med spelet.

Jag har ingen aning om de kommer släppa henne

separat men kanske om spelet blir tillräckligt populärt. Hela boxen kosta runt 8000yen.

2011-08-28 - 14:16:43
URL: http://cherripandi.blogg.se/

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0