Korean Town

2011-11-21 - 19:07:36
snabb checkning. Idag var jag i ShinOkubo vilket är där Korean Town ligger i Tokyo.
Första gången jag var där. Jag och en vän gick till ett K-pop Café först. De var mys med
stora flatscreentvs där de visade K-pop videos hela tiden. Efter det gick vi runt och
kollade i de olika butikerna där de sålde merchandise från olika grupper/band.
Jag är inte så intresserad av K-pop kulturen men de var kul att få se vad alla Japaner
och andra brudar runt om världen hypar om så jäkla mycket.
Har inga bilder från Korean Town men kommer nog definitivt gå tillbaka dit någon annan dag.
Vill försöka leta upp någon affär som säljer K-rock skivor/merchandise så tror jag nog de blir perfekt! (måste också käka Koreansk mat!!meningenmedlivetärattäta) Nä nu blire lite koreaner nedan.


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0