kayoubi

2012-01-31 - 17:38:59


Blev en sväng till Akiba efter skolan eftersom det är 5min gångavstånd dit (vår nya skola är bäst)
Fick först och främst med mig hem min 10onde Noumi Kudryavka figure! Hon är bedårande.
Sen makeup-remover (älskar att i Japan får man med små reseförpackningar också på köpet)
Köpte även en ny primer. Avgudar verkligen att köpa smink i Japan.
Dels för att det är billigare och jag föredrar japanska/asiatiska produkter bättre än de i Sverige.
-
Viktigaste inköpet idag var katalogen till vänster. Det är nämligen min biljett till Wonder Festival som
är den tolfte! Japans största figure-konvent!!! Kommer säkert vara helt awesome. Lääängtar som satan.
Nu ska jag sova så jag orkar med en ny dag~


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0