Peace Now

2012-01-06 - 16:37:44


Min tredje Fukubukuro-påse kom idag. Peace Now, mitt favorit märke när det kommer till
gothloli/jrock. Beställde från postorder eftersom Peace Now är ett sånt populärt märke,
så tog inga chanser. Ännu en gång ger jag en orättvis bild på sakerna.
Detaljer och sådant är spårlöst borta. Hursom, jag är nöjd med allt förut om den gula
klänningen eftersom gult inte är min färg. Men skitsamma sjukt glad endå.

Dessutom kom denhär läskiga retard katten med.
Haha älskar den av hela mitt hjärta. Så weird så perfekt~

Nej nu ska jag fan aldrig mer framöver klaga på hur lite kläder jag har.
Har gjort mer än ett halvårs shopping på mindre än en vecka känns det som..
Ingen jävla plats i garderoben. Meeen fukubukuro bags är bääst.


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0