some night

2012-02-19 - 15:35:59
Varit stressad och sjuk. Och med det kommer dålig sömn och depression.
Vill verkligen inte må dåligt menmen..Försöker med positivttänkande.yeeeea

I lördags gick vi ut i Ikebukuro för att typ fira lite försenad 3års förlovnings dag.
Slutade med att en kille kom fram till oss i en butik och bjöd ut oss på middag.
Visade sig att han hade studerat i Sverige tidigare och förstod lite när vi prata.
Sjukt trevlig kille. Åt på en oldschool Izakaya med massa små rätter och おっぱいアイス (bröstglass)
till efterätt, vilket basically är en kondom liknande grej med glass i.
Tog inga bilder meeen såhär ser de typ ut;

Occh man suger på "bröstvårtan" för att få ut glassen. haha. Lite awkward men de var gott.
Lite senare mitt i natten så tog vi purikura~

Jag ser läskigt ut. Mina ögon är helt enorma och de blir inte bättre av att
Purikura-maskinen gör dem större. Guess I'm a unkawaii alien~
-
Ännu en awesome night in Tokyo. Nuu ska jag vila upp mig så jag blir helt friiiisk!
Cola och NY Ink äre som gäller. Jag förstår inte varför man alltid fastnar framför
serier även om de är dåliga. Jag har förhoppningar för varje avsnitt att det
åtminstonde någon gång ska handla om endast tatueringar. I dunno. fuf
Postat av: Johan

aha har hört om de där glassarna i kondomer. Något som kommer slå här tror du? Har hört flera prata om den.


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0