World is Mine

2012-03-20 - 17:45:02
Har inte updaterat med figureriner på länge, dels för att jag är mer aktiv på myfigurincollection
och dels för att jag har inte heller köpt någon på senaste. Men idag skaffade jag en som både Tommie
och jag velat haft sjukt länge..men den är dyr och ovanlig. Försökte till och med ett tag köpa en ful
fake på ebay. Men nu hitta vi henne för mindre än halva priser än vad hon brukar gå för också (på grund
av att hon inte hade nån kartong och några små färgfläckar, men det spelar ingen roll för oss)

Hatsune Miku - World is Mine






Kan både stå själv eller hängas på väggen om man vill. Så nice 3D-tavla helt enkelt. Plus att det går
också att ta av Miku från tavlan om man vill. Här är original låten och illustrationen hon är baserad på;

Min favorit illustratör, Redjuice <3


Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0