darker than

2012-03-18 - 18:25:28

Det har regnat och regnat hela helgen..värdelööööst.
Så hade tid över idag och hurrpideerpia mig..

skjorta; Rydia/world wide love. Shorts; Monomania

details~

Jag älskar verkligen Rydias vårkollektion! Nästan alla mina favorit-märken har släppt sina
vårkollektioner nuu och jag vill ha allt!! (ska köpa nya KERA imorgon och spasma sönder)

Black Miquri är på wishlist...jag vet inte vad jag ska ta..whyy is life so expensiv
~

Imorgon slutar vi skolan!! weei! Så blir bara soft hela veckan med att städa
och förbereda, för veckan därpå såå kommer Cookie hiiiiiit <3

nuuu ska jag sova. chuu

Postat av: Anonym

omgg your hair!!! You colored it?? Look good!

2012-03-21 - 08:24:48
Postat av: Anonym

Did you color your hair? Google-translate does not work on your blog :(

2012-03-24 - 14:52:27

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0