Wonder Festival winter 2012

2012-02-12 - 15:11:16
Nyss hemkommen från Wonder Festival!!!
Wonder Fest är Japans största figure konvent. Lite som comiket fast istället för självtryckta serier
så är det hemmagjorda figurer (garage kit)! De visar även nya releaser och ha shower och sånt,
typ intervjuer med röstskådespelare, cosplay och kändisar som sjunger. De säljer/visar inte bara
anime-figurer egentligen utan det är allt från vanliga dockor till sciFi-figurer, men mitt intresse ligger i
anime så det är därför 90% av bilderna är på det. Nu bildbombar jag. Vare sig ingen vill det eller inte.
Jag varnar för lite nakenhet. Dock inte de allra perversaste som existerade på konventet hah~





Ville av hela mitt hjärta köpa Jin (eller alla "manliga" män) till Cookie, men såklart slutsålt.

























waifuu Inoriiii oh så prettttty waant them all *___*







I need these!! Nya Haganai figurinerna från Kotobukiya.


Kan typ inte förstå att folk är såhär duktiga och gör allt för hand.
Men jag köpte faktiskt 3 garage kit att börja pyssla med, visar vilka nån annan dag~
Postat av: Cookie~

Åååååh seriöst, Jin och Shizuo var to die for <3 Längtar sönder tills jag kommer till dig nu :3~

2012-02-12 - 17:18:31

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0