Comiket day 2

2011-08-13 - 18:50:21
Ännu en dag på Comiket. Idag längre på grund att vi köa tidigare.
De var brutalt! Solen steeektet verkligen och vi satt i timmar..
men tillslut kom vi in..och då vänta mer köer. Men verkligen värt det.
Mina pengar gick åt och nu tänker jag visa varför


Påse 1 Kud-Life. hade sätt Kud-påsen i Comiket-katalogen innan och
sagt "nej jag ska inte ha den, fööör dyr". De sket jag sedan fullständigt
i när jag väl var där. Körde på med 2 Rewrite tröjor med.
Kudpåsen känns verkligen anpassat för killar och deras behov haha liksom
kudde,tissue-box,drinkunderlägg och tvålpumpl(handrengöring). Perfekt alltså!~


Påse 2 Typemoon. Tommies påse. Innehöll första säsongen med
Typemoons nya anime Carnival Phantasm (en OVA med olika karatärer
från typemoons animes blandat!). Dessutom fick man telefonkort och
artbook å lite sådant. btw, anime släpptes nu på Comiket!!


Påse 3 Ro-Kyu-Bu. Anledning till varför vi köa mycket tidigare idag.
Men somsagt värt det då vi fick tag på en påse innan den såldes slut.
Ro-kyu-bu är en relativt ny anime som är våran favorit just nu.
Innehöll;tröja,bloomers,artbook,wristband/handduk & posters.


Påse 4 Doujinshis. Lite blandat vad som köptes på resten av konventet
som inte är officiella grejor. En fantastisk Madokan påse som innhöll
posters & artbook/serie. Tommie köpte Railgun serier och jag köpte
en helt underbar fan-Gorillaz serie.


Köpte lite andra och fick massor av gratis saker också men de är så
mycket att jag inte orkar fota. I alla fall vare en sjukt underbar helg.
De är Comiket imorgon med men vi skippar den dagen för annars
så kommer nog vår ekonomi falla samman.
Lägger upp bilder på cosplays i annat inlägg.
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0