Odaiba

2011-12-05 - 15:54:04
Besökte Odaiba i helgen dvs en ö som ligger i Tokyobukten.
Har varit på Odaiba förut för det är där nämligen COMIKET hålls.
Nu när vi var där besökte vi Venus Fort vilket är ett varuhus/outlet. Outleten isig suger men själva
varuhuset är endå väldigt värt, då utsidan inte säger så mycket så är insidan helt fantastiskt.
Hela varuhuset är inrett i Venedig-tema och det är fontäner,myslampor överallt. De har till och med en fake-himmel i taket som byter färg beroende på vädret ute (HarryPotter ftw <3) Vi spendera faktiskt hela
dagen där omkring. Finns så mycket att göra. Också har det något av de största och bästa spelhallar
jag sätt. Iprincip så la vi all vår tid och pengar där med att skjuta Zombies,Ufocatchers,Arcadespel.
Såklart så spöa jag Tommie i Blazblue (de har de nya karatärerna! men valde endå min älskade Platinum).
Sist så tvingade jag också upp Tommie i Pariserhjulet (han är höjdrädd). Men tror nog han tyckte det
var värt ändå, för nu har vi sätt hela Tokyo.












Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0