happi sick parade

2011-10-22 - 17:52:30
Efter mer än 1 veckas sängliggande orkade jag mig ut..och idag flöt det på bra!
På morgonen kom Tommies allt försenade födelsedagspresent. En Misaka Imouto Dakimakura.
Sedan åkte vi till Shibuya. Fick med mig hem lite saker och besökte ett mangacafe för att skriva ut
V-Rock biljetterna i sista minuten! Jag är fortfarande inte helt frisk men det skiter jag fullständigt i,
för imorgon är det V-rock Festival hela dagen!!! ååååhhh! Kommer inte kunna sova..
Jag peppar massor av musik just nu och kollar spelshemat och måste tyvärr prioritera band
eftersom det har satt vissa spelningar samtidigt, Blääh. Men jag är lycklig endå~

Mitt Monomania halsband som fick följa med hem idag, booones~

Nu ska jag platta Tommies hår tills imorgon haha.
/sara

Kommentera inl臠get h舐:

Namn:
Kom ih虍 mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0